Lite kort

Hallå, hoppas allt är bra med er!

Har inte varit sådär jättebra med att uppdatera bloggen på senaste tiden, så här kommer lite kort.. (kort - inte långt och kort - bilder, höhö) ;)

 
Bilder från fredagsbio - Twilight
Lite överdrivna poser på andra bilden, haha!


"Söndagmaraton" med Onetreehill, GossipGirl och Ensam mamma söker plus B&J och trevligt sällskap
En söndag kan inte bli så mycket bättre än så va? :)

  
Bowling på idrotten
Gruppkort var ju ett måste!

 
Mys och julbak med Axel och Anton
Min snygga marcipan-gris, haha!



Det var det jag hade lite bilder ifrån i alla fall :)

Bilder ifrån GBG x2 kommer!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sara

helt sant! men jag är så sugen på att klippa mig så men vågar inte! :P



Mysiga bilder förresten! :)

2008-12-08 @ 09:14:58
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0