Dagens

Tjo! Hoppas allt är bra med er :)
Dagarna går fort! Snart är det helg igen och imorgon har jag bara en lektion!

Blir en dagens!

Kläder: Jeans, stövlar, vit tröja och stickad över det.
Frisyr: Lockigttttt.

Smink: Mascara, rouge, puder.. Vanligt.

Humör: Rätt sliten. Biologi provet var nog lektionen som var minst jobbig idag. Då är det illa!

Väder: Regn och blåst!


Bild:

Skolavslutningen 9:an, saknar oss, saknar det, saknar er! Vi hade något speciellt, vi 9D..


Låt: Oasis - Wonderwall, den blir aldrig för gammal!
Tv: Gamla Grey's avsnitt.
Dricka: Tea.

Mat: Oxfilé, haha lyxmat på tisdag.

Köp: Inget.


Planer:
Sova sen..

Vill ha: Helg, med bio, mys och sånt. Vill se 'Twilight'! Har velat se den ända sedan jag hörde Bell och Mich prata om den. Bell har läst boken/böckerna och jag vill också läsa, men först filmen :)

Saknad: Lovisa! Bli frisk sötan min <3

Bästa: Biologi provet är gjort och kändes helt ok. Sedan att vi fick tillbaka fysikprovet. Jag som var så orolig blev nöjd!
Sämsta: Den två timmars långa franska lektionen. En plåga varje tisdag eftermiddag..

Ha det bra, bamse-kramar!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Tack! =)

Mår mycket bättre idag faktiskt!..



Jag gick också i 9D, skulle typ ge allt för att få gå åtminstone En dag tillsammans med dom igen, vi hann liksom inte säga hejdå- på riktigt!..:/



Ha en fin dag, kram.

2008-11-19 @ 09:32:17
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar tiderna.. 9D var så speciell. Saknar oss brudar! <3

2008-11-19 @ 11:30:02
URL: http://ashyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0