Fredag

Bilder från bildlektionen igår : )




Fredag
J
ag som var så glad när jag cyklade hem från bussen förut.. Sista lektionen, idrott  var superskoj, fredag = helg, solen sken och Ebbis skriker 'HEEEJ MIJIA!' när hon är lekte ute på dagis. När jag kom hem vände sig dock 'glad-heten' totalt.. Jag fick syn på skolkortet och jag kan säga att jag orkar inte ens kommentera det egentligen, men fy vad missnöjd jag ärrrrrrrrrrr!

Sis kommer hit sen ikväll, ska vara här under helgen. Har inte träffat henne sen i slutet av sommaren, så det blir mycket skoj och mys :)

Nu ska jag ta mig något att äta, (och försöka glöma skolkortet, orka!) Vi hörs i alla fall!<3

Kommentarer
Postat av: hilda

svar:mm visst var avsnittet bra!?

2008-10-19 @ 11:31:09
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0