Lite av veckan - myskväll, slingor, gbg

Vet att jag har varit lite frånvarande i bloggen.. sånt som händer!
Har njutit av höstlovet under veckan och det ska jag fortsätta göra de sista dagarna också :)

I tisdags var vi några tjejer hos Bell och myste! Får vi göra om tycker jag, tack för en skoj kväll brudar :)<3
Bilder från kvällen:

  


I onsdags tillbringade jag dagen med Anna och Karro. Jag slingade håret på Karro och hon på Anna :) Superbra tyckte jag håret blev på dom!

Torsdagen var jag med Hanna. Mys som alltid, planerade lite inför morgon dagen också....

Idag, fredag har jag och världens bästa Hanna varit i GBG över dagen :) Shoppat, myst och träffat pojkarna. Tack för en mysdag bruden!<3

 
Fika-mys på favorit caféet i GBG :)


Vi hörsssssssss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0