Sista augusti

Tjo gott folk!

Tänkte att jag inte skirvit här på ett litet tag, så några rader ska jag få ner :)
Hoppas allt är bra med er! Skolan rullar på, har gått en vecka nu och var helt slut i fredags efter skolan, hoho! Men förhoppningsvist kommer man in i rutinerna snart :) Känns att det börjar bli höst och det kändes framför allt av när vi var ute i helgen.. Kvällarna är inte alls lika varma längre, burr! Vill inte ha höst, vill inte ha vinter.. Men är väl bara att gilla läget! Ändå lite mysigt med tända ljus och mys i soffan (får se positivt, så känns det bättre)!

Rätt dålig på att blogga, rätt dålig på att ta kort..
Här har ni i alla fall tre bilder från i lördags!:)



Hanna, jag, Julia, Evelina och Lovisa

Ha det nice, ska försöka lägga mig snart, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-02 @ 00:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0