I'm home

Hallå!:)

Sitter just nu vid min nya lilla egna dator ute på altanen. Riktigt svalt och skönt och datorn, den gillar jag :)

Har kommit hem nu, efter 10 underbara dagar på kusten med 2 toppen pinglor. Dagarna var fyllda med sol, värme och saltvattensbad. Kvällarna och nätterna med skratt, fotboll, kubb och roligt folk. Vi har haft det sjukt skoj och vädret har varit ett stort plus i kanten!

Imorse tog jag en lång sovmorgon, vilket var behövligt! Som vi sagt där borta "sova kan vi göra när vi kommer hem".. Och sov det gjorde jag imorse - Lääänge! Underbart väder idag också, men jag måste erkänna att jag saknar kusten, saltvatten och pinglorna!

Imorgon blir det ingen sovmorgon.. Ska upp tidigt för att åka ut och bada, blir toppen-mys dä! Så nu måste jag snart krypa i säng för annars kommer jag inte orka upp.

Puss godingar!


Kommentarer
Postat av: The T<3

härlig bild !

2009-06-30 @ 22:30:30
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0